17 & 18 juni

För tillfället skiner solen men vädret har varit bra "lynnigt" idag.
I morgon får jag fortsätta med fönsterputsningen,gjorde inte
klart i fredags,men jag är urdålig på fönstertvättning,dessutom
blir jag sällan nöjd....

för när solen skiner ,brukar det vara randigt.
Ja,så har Sverige inget mer att hämta i Kiev om vi pratar fotboll,
det gick galet mot Ukraina,men det går kanske bättre ett annat
år,bara att ta nya tag... Har inte tittat slaviskt,det blir annorlunda
när det blir OS,vi har kanske inte så mycket att hämta där heller
det blir nog intressant ändå.
Skulle plocka ut lite kort ur kameran,men hade inte stängt av den
så den var död,ligger nu på laddning.
Men jag ser ju att de nya korten är mycket större,tar för stort
utrymmet.
Ja,nu är det färdig putsat,det blev så där....men är ändå ganska
nöjd,det blev ju andra gardiner också.Nästa gång blir det RUT...
Lennart tycker det är onödigt....men vadå...putsa DÅ....
Mulet,men inte regn.
I BT idag stod det om Utsikten,det var inte bra,ska spara den..
Allt för idag.


Kommentarer
Postat av: Sara

Glad och trevlig midsommar



P&K

2012-06-22 @ 15:02:15
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0