1 MAJ

Ett tag sedan jag var här och petade....vad har då hänt????
Lilla Vilgot har fyllt 3 år,den 26 april,var där & grattade i
lördags,det var inte lite paket,nej en skaplig hög.
Men så har barnen fått ett STORT lekrum,så det fanns
ju plats.  



Peter & Sussie har nu fått "styrning" på huset,förstår att de har lagt ner
mycket arbete,men det blev ju riktigt bra,stora ytor att röra sej på.

Igår var det sista april,då fyllde en annan liten gosse 2 år,Adrian i Skogås,
Daniels & Annas förstfödde,en jättegullig pojke.

Lennart & jag var inte ut och såg någon brasa igår,vi var bara LATA.

1:maj,då brukar Lennart spela,kan inte på rak arm säga på hur många
olika orkestrar han varit med i,men i år skulle det inte spelas,mycket
konstigt kändes det,mest för Lennart kan jag tro.



Den här fick tjänstgöra som blåsorkester.
Vi gick en vända på stan,i strålande väder,var inte med i tåget,satt utan-
för Galaxen och inväntade tåget,det var nog 200-300 personer som gick
med.





Här står Gun-Britt & Lennart och solar sej,Leif var ej med hade ont i
magen.Nu känns det att jag varit ute i solen,men vilken fin dag det
varit.
Nu får vi se hur länge det dröjer till nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Gun-Brittt

Vilka bra kort Inger!!!!

2012-05-01 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0