Lång om länge.....

Det var ett tag sedan jag var här inne,sist jag skrev satt jag nog i
Annas kök i Täby.Varför blir det så här då??
För tillfället håller jag på med stickningar,har gjort några tröjor,
få se vem som får dom.
Har hämtat en Ving-katalog,få se om det blir nån resa ev.med
bror & svägerska,återkommer med det.
Vädret är lite grått idag.Var till Kupolen på fm,köpte lite blommor,
idag har vi varit gifta i 45 år,oooooojjjjjjj dååååååå,det var
Lennarts kommentar..............
Nej nu är det dags för en kopp kaffe & chokladkaka.
Ha´de´så bra.


Kommentarer
Postat av: Gun-Britt Svensson

Grattis på er!! Om ni visste va chokladtårtan är god alla läsare! MUMS!!

2010-08-29 @ 12:01:58
Postat av: Anna

Men 45 år!!! Jösses... o jag som inte har koll på vilken dag som är er. Skämmas får jag göra! Stort grattis i efterskott!

puss!

2010-08-30 @ 22:35:39
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Lena K

Grattis i efterskott.

2010-08-31 @ 14:10:16
Postat av: Mamma

Ingen behöver skämmas,glömma kan alla göra,fast ibland känns det......

2010-09-01 @ 13:30:10
URL: http://frusundstroms blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0