7:de december

Nu är DAGENS goda gärning klar....har frostat av frysen.Är det ett kvinnogöra?????
Ni kan ha´en åsikt om det.
Leif & Lennart är ut i vildmarken (Nybingsbo)och hämtar granar (på Leifs marker)
kommer inte ihåg hur många som skulle kapas,men vi ska i alla fall ha en,vid entren.
Har ett strålande väder,bara -3.
I morgon har vi avslutning på datakursen,vet ej om det blir en forsättning.
Lördag är det julmiddag på stadshuset (PRO) och söndag har Lennart
spelning i Falun.
Vad vi gör på måndag ska jag återkomma till.
Ha det bra,ta det lugnt i julbråskan.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vet inte om det är ett typiskt kvinnogöra-arbete, men oftast blir det väl så...även här faktiskt :P



Vi är i stort sett klara med julbrådskan. Nästan alla klapparna är klara. Julmaten inhandlades i går, det mesta av det iaf. Det är bara tillagningen kvar samt städning av hus...vilket är blä men nödvändigt :)



2010-12-09 @ 09:32:13
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Lena K

Hoppas det blev en fin gran....

Lika bra att frosta ur själv, så man vet några dagar

var man har gjejerna som ska tas fram. Ordningen i frysen upphör allt för snabbt.

2010-12-10 @ 06:13:09
Postat av: Susan

Här hemma brukar vi hjälpas åt att frosta av frysen...det enda Peter brukar få göra själv är tvätta fönstren & göra ren badrummen =) medan jag sköter tvätten....

2010-12-10 @ 10:44:20
URL: http://mammasusan.blogspot.com/
Postat av: Rigmor

Hej! När man lever ensam får man göra allt själv.Däremot är det jättekul att få hjälpa sina närmaste med det som behövs. Det gillar jag. Ha en bra helg. Kram till er båda / Rigmor

2010-12-10 @ 19:18:16
Postat av: Ingegerd Eifert

Hej igen!Nu har jag läst din blogg.Mycket att läsa, många fina bilder att se.Kanske även jag ska lägga till med en blogg. Så småningom.Först måste jag bli mycket bättre på datorn. Nu säger jag GOD NATT OCH SOV SÅ SÖTT.

2011-03-03 @ 20:01:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0