Midsommarda´n

Idag har jag tagit det lugnt,skönt att ligga i hammoken
och läsa en spännande deckare.
Igår var vi hos bror & svägerska i Spånsan,träffade
Daniel Anna & lilla Adrian,gosig liten kille,mycket
snäll enl. föräldrarna.
Vädret var ju ok på eftermiddan,regnet & knotten
kom på kvällskvisten.Det grillades kycklingspett &
majskolvar,gott,gott.Före var det nypotatis,sill,
inlagda stömmingar,laxmousse.



 Stången är rest,det fanns några med muskler.



 Bra musik va´de´också,många barn som dansade runt stången.
Nästa år dansar väl lilla Adrian där kanske.



Svenska flaggan syns dåligt i grönskan,men det var så fint på vallen.



Daniel,Anna & lilla Adrian,roligt att träffas.

Vi var hemma 00.30,jag var chafför,mötte inte många bilar.
Tack för en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så söt!



Köra bil på midsommarafton??? -mamma då! men mysigt låter det som ni har haft det...Vi var hemma och gjorde asbolut ingenting. Klara är lite halvrasslig med konstiga löp och Asta som har svårigheter med andra hundar. Det gör att man blir lite isolerad när nästan alla våra bekanta har hund.

2010-06-27 @ 11:14:39
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Såg att du skickade ett meddelande till mig på midsommarafton och jag tänkte svara 'detsamma' men batteriet ville annat...sen dess har jag bara blivit nådd på hemtele för jag hittar inte min laddare....



Ni verkar ha haft det trevligt på midsommar!

Åh jisses vilken söt unge!!



Kram från Sara!!

2010-06-27 @ 19:23:47
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0