Onsdag 29/6

Klockan 7.52 åkte tåget från perongen,mot Uppsala.
Skulle dit & shoppa,med Gun-Britt & Monica F,dom
brukar göra så en gång på sommaren och den här
gången fick jag hänga med.Får lov att säga vi hade
tur med vädret(regn idag) Roligt att gå i lite nya
affärer,inga stora köpcentra,strosa på gatan,ta´en
kopp kaffe eller en glass på trottoarservering,då
är det sommar.
Köpte ett par kjolar,långbyxor,blusar,det finns så
mycket snyggt,men man är ju för STOR,allt är
fint på galge,sen är det inte roligt längre,när man
står i provhytten och ser hur det ser ut på kroppen..
Men livet ska levas eller hur???
Trevlig dag har det varit,var tillbaka i Borlänge 20.30,
mycket folk som skulle med tåget,mest ungdom,ska
väl hit på Peace & Love,hela stan börjar se ut som
en tältstad,35.000 personer var här i fjol,det blir
säkert inte färre i år.
HA´DE´BRA.

Kommentarer
Postat av: Sara

Shopping är inte min stora gren här i livet och har aldrig varit heller. En plåga är det när man måste in i klädaffärer och byta om och PROVA... Det är tur vi är lite olika. Jag går hellre in på Claes Ohlsson...-skratt- Rusta eller Ö&B är inte heller tokigt...



Kramen // Sara!!

2010-06-30 @ 15:20:57
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

Visst är det mysigt att bara strosa runt :) Slippa köpcentrum och vara inomhus. Jag gillar att känna "gatan"... Låter väl lite småknepigt :) Älskar Norrtälje på somrarna, Waxholm är inte heller så dumt ... o gamla stan i Stockholm... Men shoppandet brukar det bli sämre med. Man kommer liksom in i fel mood då det som hänger i skylten skall träs på kroppen med hjälp av vapenfett och skohorn...

2010-07-01 @ 12:28:00
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Lena K

Det där med klädprovning och köp känner jag ju igen.

Undviker affärerna, man blir bara deppig.

Dottern skulle ha en bikini eller baddräkt, det som hon kom på var bäst var en svart sopsäck uppklippt.

Visst kan det vara så.

2010-07-01 @ 17:07:33
Postat av: Anna

Jag vet inte vad du gör just nu. Men NU ska jag åka till hästarnas sommarhage och BADA... Det är ju görhett ute. Pöss!

2010-07-02 @ 15:08:39
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0