Solig måndag

Det var ett tag sedan bloggen blev uppdaterad,vet egentligen
inte vad jag ska skylla på,oföretagen kanske.
Men nu blir det några rader.
Var till graven i lördags, (ingen rolig syn)men hade inte tid
att göra något åt det,skulle ju se på TV idag,hela dan......




Har rensat bort en hel del,nu kanske lättare att sköta......
Vill ej visa hur det såg ut innan.
På vägen tillbaka,åkte jag om vid gamla Willys,det brann ju där för några
veckor sen,vi hann ju aldrig dit med våra saker,det fanns en stor lopp-
marknad där,som man kunde lämna in saker till,så vi har allt kvar......




 Total förödelse,dit gick man och handlade med mamma.........

Nu ska jag börja med maten,hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Lena K

Ja, TV-lördag, vad fint och mysigt, ingen ska klaga på den satsningen.

2010-06-21 @ 14:57:35
Postat av: Anna

DEN lördagen tillbringade jag på tävling i Botkyrka :)

Kramen

/A

2010-06-23 @ 13:48:48
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0