Söndag 27/6 2010

Ska ha´middagsgäster idag.Vädret är ju toppen,
så det blir väl grillat.Men vi blir inte så många
som jag trodde från början,Daniel,Anna & son,
åkte till Skogås igår,men det går väl fler tåg.
Nu ska jag marinera kött.
Karl-Erik & Berith kom vid 15 tiden,tog då en
kopp kaffe,på den svala baksidan.
Lennart grillade,vi började bli lite hungriga,
men först lite gravad lax & strömming.
Men nu satt vi på framsidan i solen,nästan
för varmt,aldrig är man riktigt nöjd,men nu
är vi mätta.
Fick telefon från Rigmor,som kom hem från
Öland igår.
Tittade på lite fotboll,fel lag vann tyckte jag.
Bror & svägerska åkte vid 22 tiden.
Mycket skratt har vi fått,trevlig dag.
Inga kort denna gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bara en uppdatering utan kort är helt okey :) Här är ungarna udda mest hela tiden, man vet aldrig hur många som ska äta middag hemma... Varenda eftermiddag skickar jag samma SMS-fråga till M o J... "Äter du hemma idag?" Elin sover borta eller har kompis hemma, man blir lite lätt snurrig emellanåt :)

2010-06-28 @ 12:23:17
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Puss och kram från flen!

2010-06-28 @ 14:29:46
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0