Måndag 8 nov.

Detta skulle jag skriva igår,men kom mej inte för.
Data kursen i onsdag var bättre för min del,jag hade
inhandlat mobilt bredband,men till nu på onsdag
skulle det ordna sej så alla kan komma in.
Gun-Britt & jag var till graven i lördags,G-B hade
köpt krans i år,sedan tände vi ljus,det var ganska
mycket folk där,många kransar o mycket ljus som
brann.
Sedan åkte vi till Spånsan,för att hälsa på brosan,
han var ut i torsdags och metade sik,med Leif &
Lennart,efter det mådde han inte så bra,så därför
ville vi titta till han.Men nu var det då inga fel på
karln,han höll på att röka fisk.
Vi var hemma igen vid 3-tiden.Då hade vi fått stor-
främmande från Värmland (Eva & Sven) jättekul
att träffas,dom hade varit på antikmässa i Falun,
men den var så där tyckte dom.En fin blomma fick
jag(orkidé)som hade fina blomsterstänger.
Eva kände man knappt igen,smärt,nu stl.36,ja en
del går upp andra ner......jag upp,stl,talar jag inte
om,men det har varit mindre....Dom var kvar till
kl.21,det var -7 när dom kom hem.
Men va´det var roligt ses.
Idag har jag varit och tagit sista sprutorna,difteri &
stelkramp,började ta dom för resan till Kenya,men
nu är det klart,bara att resa.
Den vanliga influensa-sprutan ska man ju också ta
det börjar till veckan,få se när det blir.
I morgon ska bilen in på service,ska även byta vind-
ruta,har fått ett stenskott som nu börjar sprida sej.
Allt för denna gång.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Hua för di däringa sprutorna



Kram från Sara!

2010-11-09 @ 19:39:22
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Lena K

Kenya? Vad har Du hittat på nu? Stenskott - mycket vanligt, speciellt när rutan är helt ny.

2010-11-12 @ 06:04:48
Postat av: Sara

Men hallå mamma... var har ditt bloggande tagit vägen??

Kram från mig till dig!

2010-11-22 @ 14:46:38
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0