13 april

Idag har vi en dotter som fyller år,har varit in på FB & gjort en "blänkare"såg då
att jag inte var först,ska nå Monica via telefonen lite senare.
Har deklarerat,så nu är det gjort,bara att godkänna,enkelt.
K-E & Berith har varit i Spånsan ett par dar,vi träffades ett par ggr.
till påsk skulle åka upp igen.
Fixade datorn,alla bilder är kvar och dyrt blev det inte,det var ju snopet,
för man kan ju inte veta...
G-B & jag var till graven och städade bort,krans,ljuslykta mm,det ville
jag inte göra själv,hade inte talat med henne,därför skrev jag så.
Har lämnat in pälsen på förvaring,så det blev lite mera plats i
garderoben.
Ha´de´


Kommentarer
Postat av: Sara

sv. Det var den senaste bilden jag hade i min ägo :)

Men den är från mars 2008 :)



Kram

2011-04-13 @ 12:17:41
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Mamma

Stämmer,jag har FEL

2011-04-13 @ 12:22:02
URL: http://frusundstroms blogg.se
Postat av: Gun-Britt & Leif

Vilket fint kort på tjejen! Tänk va åren går ändå jag minns när hon var en liten kicka när vi hälsade på hos tant Agda, hon var alltid så snäll med alla barnen i byn. Kram Gun-Britt

2011-04-13 @ 21:50:02
Postat av: Gun-Britt & Leif

Vilket bra kort undrar vem hon snackar med. Tänk va åren slinger iväg. Undrar om det blev nån tårta i Kalix idag? Kram på er!!

2011-04-13 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0