20 april

Vilken vårvärme vi har fått,det är lite knepigt att klä sej nu.
I lördags var det marknad på stan,Susanne & barnen,G-B
& jag gick ett varv,kände,klämde,provade köpte även ett
par saker....



T.ex detta,vattenfyllda kulor,nu får vi se hur länge växten klarar sej,men
det är dekorativt tycker jag.....
Gun-Britt är mera för kläder,tänk att prova inför öppen ridå....



Men blusen satt bra,så det blev köp..
Efteråt gick vi till Hummelg & fikade,i påsen hade vi nygräddade munkar,
som smakade bra med kaffet i gröngräset,barnen fick saft.
Må så gott....

Kommentarer
Postat av: Sara

Annorlunda men fint arr på blomman/växten



Kram

2011-04-20 @ 20:12:58
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Gun-Britt & Leif

Det var en trevlig dag. Blusen va bra när jag provade utan jumper under. Fint med kaktusen i vattenkulorna! Sög dom upp allt vatten?

Natti Natti

Gummit

2011-04-20 @ 23:37:58
Postat av: Gun-Britt & Leif

Tack för igår och gott fika!!

Gun-Britt (Leif i stugan)

2011-04-20 @ 23:41:02
Postat av: Rigmor

Hejsan!! Fina kort du visar,att gå på marknad är ju alltid spännande,känna och klämma på allt. I bland kan man göra fynd. Jag önskar dig och Lennart en trevlig Påskhelg.Ska bege mig ut i det härliga vädret. Kramis / Rigmor

2011-04-21 @ 11:59:27
Postat av: Rigmor

Hejsan!! Fina kort du visar,att gå på marknad är ju alltid spännande,känna och klämma på allt. I bland kan man göra fynd. Jag önskar dig och Lennart en trevlig Påskhelg.Ska bege mig ut i det härliga vädret. Kramis / Rigmor

2011-04-21 @ 12:00:34
Postat av: Rigmor

Hejsan!! Fina kort du visar,att gå på marknad är ju alltid spännande,känna och klämma på allt. I bland kan man göra fynd. Jag önskar dig och Lennart en trevlig Påskhelg.Ska bege mig ut i det härliga vädret. Kramis / Rigmor

2011-04-21 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0