26 april

Ja,nu är det snart slut på den här månaden,den har ju nyss börjat....
tiden bara rinner iväg.Idag har vi lite moln på himmlen,så det blir lite
andningspaus i värmen,första värmen tycker jag är jobbig,är inte van.
Har tagit fram mina sommarskor,älskar dessa.....


Nu kan jag nästan gå hur långt som helst..
Påsken har varit lugn.Igår var vi på sta´n med K-E,Berith,G-B,& Leif,blev
bjudna på lunch av bror & svägerska,det blev kinamat,mycket gott.


Efter en god lunch gick vi till Hummelgatan,där blev det kaffe i gröngräset.


K-E & Berith har varit i Spånsan och där var det inte alls så varmt som det
var nere på sta´n.

Berith & syrran,lyssnar vad karlarna har att säga,kanske att vi ska göra om
den här söndagen,vem vet....men tror ni, vi har lika tur med vädret??

G-B & Berith på Sveatorget,vattnet  hade ej satts igång,men planteringen var
klar och där hade dom redan varit och "norpat"växter,folk är inte lite fräcka.
Tack för en trevlig söndag,mätt så det var svårt att röra sej.
Vi blev hämtade och lämnade på Kometv. av K-E & Berith,dom åker till
Skogås i morgon.
Jag har varit till Telia idag för jag är inte riktigt "kontant" med min nya
telefon,men det var ju inget fel på den,det är mej det är fel på........
I morgon blir det synundersökning,behöver nya "tittor".

Kommentarer
Postat av: Berith o Karl-Erik

Ja det var mysigt.God mat,trevligt sällskap o skön musik.Gott med fika efteråt på Hummelg.Nu är vi tillbaka till Skogås.

2011-04-26 @ 22:32:52
Postat av: Anna

Vad härligt ni har haft det :)



Vi, eller rättare sagt jag, gör samma, samma oavsett om det är helg eller vardag - bortssett från jobba då förståss...

Tänkte komma o hälsa på men det verkar ju aldrig bli av.

Kram

2011-04-27 @ 08:33:02
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0