27 april

Har varit till optikern idag,jag behövde inga nya glasögon,det var en glad nyhet
för jag trodde det var dags för nya,men allt var bara bra.



Har tvättat "Nisse",som blivit ganska blek,måste inhandla lite färg,men sen
tror jag han får stå lite mer i skuggan.
Vi har klämt ner kannalökarna i krukor,nu får vi se om det vill sej.
Köpte igår en Klätterros,som ska vara på framsidan,på baksidan blir
det en Rhododendron,det ska grävas i morgon.Spade är inhandlad.
Återkommer med resultatet.
Hejdå så länge.....

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt & Leif

Kallt imorse igen 2 grader varmt men kl. är ju bara 05.15 när jag tittar på termometern.

Kram Gummit

2011-04-28 @ 23:11:59
Postat av: Sara

sv. var bara envis med att trycka på "skicka kommentar" det är likadant för mig ibland när jag ska kommentera på andras bloggar.



Man skulle ju kunna tro att tomten ska FÅ färg när han står i solen och inte blekna ;)



Schema kommer strax



Kram

2011-04-30 @ 11:52:22
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0