16 Augusti

Lennart & jag har börjat "röra" på oss.Det har varit alldeles för
mycket stillasittande och mycket "flås" för minsta grej,MEN
jag vet att av naturen är jag LAT,så vi få se hur länge det
varar.Provade att gå med stavar igår,nja,lite knepigt med
takten,så idag blev det utan.Har skavsår på bägge hälarna
från igår,men det gick bra ändå att gå idag.
Var om till PRO med ett par lotter som det var vinst på,
fick nya,lite tur på dom med.
På kansliet träffade jag en ungdomsvän,det är nog 40 år
sen vi träffades,det var mycket kul att ses,så där blev
vi sittande en bra stund.
Tog en vända på stan,innan vi gick hem,har nog gått
4-5 km idag,bra va.....det är bra promenad väder.
På torsdag ska Lennart op sej för starr på vä öga,
ringde igår för att höra hur länge han ska vänta,för
det skulle ju göras i maj,fick en tid på en gång i
telefon,knepigt eller hur......
allt för idag......


Kommentarer
Postat av: Gun-Britt & Leif

Vilken tur att du inte hade ont av skoskavet! Men va ni knatar på det är inte illa må jag säga ni har fått "blodatand" tror jag men det är bra för hälsan och man blir piggare. Roligt att du träffade en ungdomsvän på PRO som du inte sett på 40 år och ni kände igen varandra Kul!! Kramis!!

2011-08-16 @ 17:34:33
Postat av: Rigmor

Hej Inger!! Stavgång är toppen tycker jag, ett bra hjälpmedel i uppförsbackarna. Jag har blivit lite sämre att röra på mig,borde ha det som en vana,likväl som TV och Data. Nu ska jag se på Allsången med Julia som är här .Kramiz Rigmor

2011-08-16 @ 20:18:01
Postat av: Anna ☼

Duktiga nyblivna motionärer :) bra jobbat trots skavsår.



Märkligt med op för starren... de måste ha "tappat bort" honom. Kram!

2011-08-18 @ 07:45:28
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0