11 januari

Varför kommer jag mej inte för att bara skriva ett par rader? Jo, så
här är det,håller på med en stickning,som var lite "knölig",men nu
så har det klarnat.
Är även inne på facebook,där kan man sitta länge om man har tid,
men bloggen är bättre tycker jag.
Har varit bortbjuden på middag,i trettonhelgen saknade K-E & Berith,
men dom snöade inne i Spånsan.God mat hos G-B & Leif.
Men på fredag (7 jan) kunde dom ta sej ner till "civilisationen" igen,
dom skulle egentligen åka in till Falun och hälsa på Beriths bror,som
ligger på infektion,men det blev ändrat.
Nu blev det middag här istället,den uteblev ju igår.
Idag fyller syster Rigmor år,ringde och grattade,allt väl med henne.
På lördags morgon får Berith bud ,att hennes bror avlidit,50 år, då
är man mitt i livet,ja det är inte mycket man vet,vad livet har i be-
redskap åt oss.
Den 10 fyllde Ingegerd & Berith år,syrran jämna,som hon tyckte var
hemskt,men så är det,man får inte vara 29 hur många ggr som helst,
Berith ett sexigare.
Nu måste jag sluta,telefon ringde,vi får kaffe-främmande.
Få se när nästa inlägg kommer,sköt om Er.



Den blommar,det gör nu med,ska ta´lite nya kort på den.

Kommentarer
Postat av: Rigmor

Hej Inger!!! Sitter här och läser din blogg, bredvid mig sitter vår syrra Ingegerd. Jag sov över hos henne i natt. Trevligt värre. Trots vår ålder mår vi bara bra. Hälsa Lennart. Kramis / Rigmor & Ingegerd

2011-01-11 @ 17:47:24
Postat av: Rigmor

Hej Inger!!! Sitter här och läser din blogg, bredvid mig sitter vår syrra Ingegerd. Jag sov över hos henne i natt. Trevligt värre. Trots vår ålder mår vi bara bra. Hälsa Lennart. Kramis / Rigmor & Ingegerd

2011-01-11 @ 17:48:50
Postat av: Lena K

Mycket på en gång, men så är det

2011-01-11 @ 18:36:24
Postat av: Anonym

Ja det var ingen rolig födelsedag att få åka till Falu lasarett och ta farväl av sin lillebror,en underbar bror.K-E kände honom också som en bror.Det är bäst att ta tillvara på varje dag.

2011-01-15 @ 23:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0