22 mars....

Det blir långt mellan raderna,kan det bero på att det inte händer så mycket.
Ja,så är det nog.Men det har ju varit mycket skidåkning på TV,det tycker
jag är intressant att se på,skidskytte helst,för det svänger rejält ibland.
Har ett underbart väder idag,flera + grader,så det blir nog vår i år oxså.
Har provat den nyinköpta ActiFry,på olika grönsaker & potatis,jättegott,
dessutom ska det vara hälsosammare,mindre fett.
På fredag blir det finalomgång i let´s dance,håller nog på Jessica,vilken
kille hon dansar med.
I går var det sista gången på klass 9 A,det var en bra serie,(det var den även
när den gick från Malmö)modigt att släppa in dessa pedagoger,mycket intressant
hade gärna sett en fortsättning.
Allt för denna gång......kram på Er

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt & Leif

Hejsan! Håller också på Jessica visst har hon en bra kille som danslärare!! Har också tittat på Klass 9A det var sevärt roligt se när det gick bra för ungdommarna! Natti Natti.

2011-03-22 @ 22:10:23
Postat av: Anna

Oj... jag har inte följt något av programmen ;O hinner liksom inte med.



Jo, vi ska ta oss i kragen och åka upp en helg, men det är så mycket vi måste passa in bara. Det blir lättare när det blir varmare ute :)

Puss!

2011-03-23 @ 14:44:59
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag säger som Anna...jag hinner inte heller titta, jag har försökt men aldrig hunnit med att se ett helt avsnitt och absolut inte om-/utröstningen då sover jag i soffan (fast jag säger att jag inte gör det)



Vad är actifry?



Puss och kram

2011-03-23 @ 15:21:07
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0