29 Mars

Nu är det snart slut på denna månad,tiden bara rinner iväg.
Vi har fått lite bakslag på våren,det har kommit SNÖ igen,
men det fösvinner väl under dagen får man hoppas.
Hade påhälsning utav Staffan igår kväll,han var på kurs
i Borlänge,det är ett tag sedan jag träffade han.Så det
blev lite information vad som händer i Lennarts hemtrakter.
Bernt var inne för sin fjärde höftoperation,fick vi reda på,
Lennart får väl ta reda på hur det har gått.
Har varit ut i garaget och sett efter vad som ska ut på
Blocket härnäst,en gammal servis efter "Moster Anna",
blir det nog ,lite tavlor måste också bort....
Men Lennart har nå´"vajsing" på sin dator,som han inte
fixar själv,kan inte skicka eller ta emot mail.
Så det är för väl att min att min fungerar.
Allt för idag......Kram

Kommentarer
Postat av: Rigmor

Hej Inger!! Tänkte skriva några rader på din blogg. Jag hade besök av Ingegerd i går kväll. Hon jobbade till kl 21 och kom hit direkt efter. Det var så kul att ses och prata bort några timmar.Känner mig lite bättre nu, har tagit kortison i 2dgr. Återbesök på måndag. Ha nu en bra helg. Kramis/ Rigmor

2011-03-31 @ 22:22:49
Postat av: Rigmor

Hej Inger!! Tänkte skriva några rader på din blogg. Jag hade besök av Ingegerd i går kväll. Hon jobbade till kl 21 och kom hit direkt efter. Det var så kul att ses och prata bort några timmar.Känner mig lite bättre nu, har tagit kortison i 2dgr. Återbesök på måndag. Ha nu en bra helg. Kramis/ Rigmor

2011-03-31 @ 22:23:26
Postat av: Rigmor

Hej Inger!! Tänkte skriva några rader på din blogg. Jag hade besök av Ingegerd i går kväll. Hon jobbade till kl 21 och kom hit direkt efter. Det var så kul att ses och prata bort några timmar.Känner mig lite bättre nu, har tagit kortison i 2dgr. Återbesök på måndag. Ha nu en bra helg. Kramis/ Rigmor

2011-03-31 @ 22:23:53
Postat av: Anna

haha.. Rigmor, det mååånga rader ;)



Vad är det som är galet med datorn? Ska jag be Raoul ringa?

Pöss!

2011-04-01 @ 12:49:02
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0