3 mars

Skulle skriva igår,men det var tydligen fel på bloggen,för
när jag var in på Annas ,fick jag uppgiften att den upp-
hört,men så var det inte,misstänker att detsamma stod
på min,men här är jag.
Hade ett mycket kort besök i helgen från Kalix.
Monica följde med Benny ner hit,för han skulle titta &
ev.köpa en motorcykel i Leksand.Med på resan hit var
också Bennys dotter Ida.Dom kom på lördag kl.21,det
brukar ta ca 11-12 tim,dessutom åkte dom med släp.
Resan tillbaka mot Kalix startade kl 12.30,söndag,så
besöket var mycket kort.Han köpte motorcykeln.
Fick sms kl 01.49,då var dom hemma,nu kunde jag
somna,resan hade gått bra.

 

Monica har någon på tråden.Det var längesen vi kramades,det gjorde vi
denna helg.Kanske vi kan träffas i sommar......
Nu är det 3 år sedan kära mamma gick bort,åker ner,tänder ett ljus.
Sedan blir det väl skidåkning igen.
Peter,(systersonen) fyller 33 år idag,skickat sms & kort GRATTIS!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till kusin-vitamin :)



Vad roligt att det iaf blev en kort visit, bättre än ingen. Det var länge sedan jag oxå kramade systra mi, 3år närmare bestämt....



Kram

2011-03-03 @ 12:33:41
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0