Lördag d.11 mars

Har nu gjort avslut på datakursen,men skulle
behöva gå lika många ggr till.Ja vi få se om det
är fler som vill,det är ju trevligt att bara träffas.
Har köpt mej en ny telefon idag,helt plötsligt
gick det inte att ladda den.Då upptäcker jag
att det var några telefonnr.som ej fanns på
simkortet,men jag hör av mej,för jag vill ha
dom.Men lite "bökigt" att börja om,lära en
sig en ny telefon.
Vi har kanonväder idag,det kom lite snö igår,
men det är borta,som tur är,för nu vill jag
ha VÅR.
I kväll blir det "Lets dance",Tina hade tur förra
veckan,för det var inte bra,men Jessica,var
ju kanon.Ja, vi få se hur det går ikväll,har
egentligen ingen "favvo",men håller nog på
Jessica,vilken danspartner hon har.
Melodifestivalen,vet jag inte vem som bör
vinna,helt öppet.....tänker ej rösta.
Allt för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Lena K

Håller med Dej om Tina förra helgen, men nu buggade hon riktigt bra. Jessica är för söt, vilken go´ tjej. Är ju lokalpatriot, men Jessica har ju lite Filipstadsanknytning, så..........

2011-03-14 @ 05:47:57
Postat av: Lena K

PS, har också ny mobil, gjorde samma misstag, men chefen hjälpte mej, fattar inte varför en del nummer är på kortet och andra bara i telefonen.

2011-03-14 @ 05:52:58
Postat av: Anna

Å vad bidde det för telefon då? Är inte avundsjuk att behöva lära sig en ny telefon, det är så bekvämt med den man kan utan o innan.

SIMkortet har ju inte så mycket lagringskapacitet, så det är mer praktiskt att spara dem i telefonen.

Hoppas att ni har det bra. Pappa verkar åter ha kontroll på kontaktlistan i sin mobil nu iaf ;D

Kram!

2011-03-14 @ 22:09:13
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilket skit, här skriver man en välformulrad kommentar om mobiltelefoner och SIMkort så klickar jag på "skicka kommentar" då försvinner ALLT... Typiskt. Nu orkar jag inte börja om:)

Hoppas att Ni mår bra.

Kram!

2011-03-14 @ 22:13:43
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

... konstiga blogg.se... Nu kom visst båda med :O

2011-03-14 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0