15 Maj

Söndag middag,dagen efter den STORA EUROVISIONS,tävlingen i MUSIK.
Tyckte det var en helt OK,Sverige kom ju på 3:de plats,inte illa.
Men jag höll ju på FINLAND eller ICELAND och så vinner AZERBAJDZJAN,
men den låten var inte så "pjåkig"så för all del....OK
Har tagit fram lite sommarkläder,ja dom gick runt.....men inte mer.

                  

Men det är ju lite att fixa innan det ska användas.
Vädret är så där,solen orkar inte fram,tunga moln i vägen,
som kanske ska ge ifrån sej lite regn.....
Nu laddar inte min telefon igen,så det blir en vända på stan
i morgon,varför ska den vara så "knölig"har ju satt i ett nytt
batteri SUCK,SUCK....
I afton blir det hockey SVERIGE-FINLAND,det blir "svettigt",
tror nog på grannlandet,men håller tummarna för SVERIGE,
så klart.
Lennarts hosta något bättre,men inte bra.Jag har klarat mej
från denna förkylning "peppar,peppar".
Allt för idag.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Har man inte jobb skaffar man sig ;)



Kramen

2011-05-16 @ 14:08:39
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Gun-Britt & Leif

Vi kommer till kl. 12.00 imorgon trevligt!! Kram Gun-Britt, Susanne, Astrid & Vilgot.

2011-05-19 @ 22:59:32
Postat av: Susan

Tack för de goda våfflorna idag =)!!! Kram på er!!

2011-05-20 @ 22:35:47
URL: http://mammasusan.blogspot.com/
Postat av: Gun-Britt & Leif

Ja nu har jag lekt med min nya telefon så nu börjar jag förstå lite hur den fungerar, men bara lite. God natt och sov gott!!

2011-05-20 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0