22 Maj

Idag fyller vårt äldsta barnbarn 27 år,vad åren går fort,
det var var som igår.....
      En riktig liten solstråle var Du.
                             
Ny telefon fick jag lov att köpa mej igen,denna gång en Ericsson.
Batteriet gick INTE att ladda,fast det var NYTT,mycket märkligt,
laddade på butiken i centrum,men inte hemma....det är väl bara
att gilla läget,KÖPA EN NY TILL......den här ska jag lära mej.
Bror & svägerska kom på visit i torsdags,är här några dagar,
det var nåt möte med lantmäteriet (har nämnt det tidigare)
I fredags kom Susanne,barnen & farmor på besök ett par
timmar,jag gjorde våfflor,som vi åt med färska jordgubbar &
yoghurt,såg ut att vara omtyckt.....

      

Han åt riktigt bra,matglad kille.....

     

Astrid tyckte nog det var godare med jordgubbar...

Lennart har blivit bättre i sin hosta,så nu kan han spela igen,luften räcker för det.
Har fått telefon från Norge,Leif är i Narviks trakten och fiskar torsk,det är regnar,
fiskelyckan var ok.
Här är det lite blåsigt idag,solen tittar fram då och då.
Till veckan kommer Rigmor,ska vara hos Gun-Britt ett par dar.
Allt för denna gång.......

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt & Leif

Nu gick det att komma till "tals". Kom inte dit förrut. Vilka fina kort!! Kramis (skönt att Lennart är bättre!)

2011-05-22 @ 22:36:55
Postat av: Gun-Britt & Leif

Nu har jag fått det utrett om regnbågen och du hade rätt hon menade förstås inte fisken! Va tokigt det kan bli.

2011-05-26 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0