28 Maj

Sist jag satt här var det inte så kul,allt bara strulade...

             
allt var förvillande,men det är bara att göra det om & om igen,
till slut KANSKE det sitter.
Var med syrran till Willys & handlade "lite",hon väntar hem Leif
ikväll,han har varit i Norge och fiskat,så ingen fisk i detta lass....

       
ja fullt så rågad var inte vagnen,sen en fika på Hummelg,innan
jag åkte hem,förresten Lennart ringde,"när kommer du"?

MORS DAG 29 maj
Har fått ett kastspö av maken,ett teleskopspö ja det ska bli
kul att prova,har gjort en test förrut,som inte gick så bra,
går kanske bättre denna gång...

     

Får jag en sån här på kroken,då vet jag INTE vad jag gör....

    

men den "fiskelyckan" får GÄRNA UTEBLI...
Allt för idag...

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis på Mors Dag, kära mor :)



Ringer i kväll efter jobbet



Man ska inte släppa linan inåt land utan mot vattnet... :D



Kram från Flen

2011-05-29 @ 16:55:11
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0