4 Maj

Har varit till tandhygienisten och det är inte gratis....673:- fattigare.
Bara lite tandsten,putsning & ett par plåtar,men skönt att få det
gjort.

Så här såg det inte ut.
Därifrån var jag till ett ställe,där de kanske kunde hjälpa
mej med min telefon,som jag INTE är nöjd med.
Trevlig kille,det går att få tag på ett NYTT batteri,om
man vill,och vill hör INTE ihop med TELIA.
På måndag har jag min GAMLA telefon i bruk,skönt....
Lennart är något bättre idag,men inte helt ok.
Leffe kom hit en sväng på fm,han var ute med cykeln.
Inget regn,men det hänger i molnen.
Känner inte av någon förkylning,men har lite ont i hö.ben,
det är sen förrgår natt,då hade jag ett REJÄLT sendrag,
eller snarare en riktig kramp.Men det går väl över,som tåget.
Må bra alla....

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt & Leif

Jag vet hur det känns med sendrag det är för jäää.....man vet inte om man törs stödja när det är som värst, fast det är det enda som hjälper. Dricker för dåligt? Frys inte om fötterna.

2011-05-04 @ 21:01:45
Postat av: Sara

Ha...det är precis så där som på bilden...

inte undra på att man inte vill gå dit ;)



Kram från "lillan"



2011-05-05 @ 18:38:45
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0