19 Oktober

Har varit på datakurs idag,har inte gjort något speciellt,bara bläddrat fram & tillbaka.
Men har lite funderingar kring det där med anhörig invandring.....är mormor nära
anhörig???Ja,om jag får frågan blir svaret JA.Mina tankar går till Ganna Chyzhevska,
hoppas att hon får vara kvar här,dom åren hon har kvar.Det är INTE humant att
skicka tillbaka henne till Ukraina.
Vidare en israelisk fånge Gilad Shalit som suttit 5 år i palestinskt fängelse,blir utbytt
mot 1027 palestinier.....
Till sist man kanske ska byta bank.....NORDEA sköter inte om sina kunder.
Skapligt väder idag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Underbar sammanfattning mamsen :)



Funderar faktiskt på att ta bort Nordea jag med... Jag har ju redan ett par andra som jag kanske hellre borde använda... Hoppas att i mår bra. Puss, puss!

2011-10-22 @ 12:51:30
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0