30 oktober

Skulle skriva i fredags,men det kom nåt emellan.
 
FREDAG 28/10:
Min lillasyster fyller år femtionio,hon börjar också
bli mogen.....



Vi ska ner till Hummelgatan och gratulera i morgon.

Kortet är taget just före doppet i tunnan.
På kvällen var det att kika på 4an och  ev.rösta på någon i IDOL,ja så
klart man röstar,Robin kanonbra,Amanda F väldigt bra,Moa,hon växer för
varje vecka,nästan svårt att bestämma mej.Rösten gick till Robin denna
vecka.

LÖRDAG 29/10
Skulle vara på Hummelgatan vid 15 tiden.Peter,Susanne & barnen var där
när vi kom,sen kom Catarina & Klara.Bordet var dukat i rummet,smörgås-
tårtan,från Åselby konditori var fantastiskt god,tog om för den smakade
så bra.
Sedan kaffe,blåbärskaka (hemgjord) och glasstårta,då blev barnen förtjusta.
Åkte hemåt vid 19 tiden.Det blir TV ikväll också "Så mycket bättre"kan det
bli lika bra som förra gången??Ja,kanske,vet inte vem som var bäst,min
"favvo" var ju värd,men programmet ska jag följa.
Likaså Downton Abbey,såg alla avsnitt förra gången,bra serie.

SÖNDAG 30/10
Har bara tagit det lugnt idag,vädret är så där.
Då har vi normaltid igen.
Allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt & Leif

Trevlig helg har det varit när vi fått träffas! Har kokat vatten och slagit upp i flaska som jag nu märkt med "Blommvatten till Gardenia". Det dröjer innan nästa dopp i tunnan.

2011-10-31 @ 22:18:29
Postat av: Anna

Ja, o mer o mer lik sin äldre syster blir hon :)



Pöss!

2011-11-13 @ 15:36:56
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0