13 mars

Det var längesen jag var inne på bloggen,hade nästan glömt hur man gör.
Ja,livet rullar vidare,fortare & fortare.Det har hänt en del.
Har varit med en väninna till Utsikten,hennes man är där efter ett fall,
så det är svårt att vara hemma,även på kortare visiter.Nu får dom se
hur framtiden artar sej,det är inte lätt att bli gammal.
En annan väninna miste sin mamma 15 feb,grannar från Lesjöfors.
Lennart har varit på återbesök hos ögonläkaren,det vara bara bra.
Själv är jag inte lika nöjd med mina nya glasögon,titta på tv,köra
bil går bra,men svårt att läsa med dom,då åker dom gamla på.
Den 5 mars var vi till Lesjöfors & grattade Eva ,som fyllde 60-år
den 4 mars,fyllde hon men vi ville ju prata också,så därför åkte
vi ner en dag senare.Det var så roligt att träffas och att Sven nu
mådde äntligen bättre.Vi blev bjudna på en god middag,toppen-
dag....lite halt över skogen.
Har kanonväder idag.Ska till syrran ikväll & hämta lite ståltråd.


Det ska inte dröja lika länge till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt & Leif

Roligt att du kom och hälsa på mig ikväll. Hoppas tråden blir bra. Kramis

2012-03-13 @ 20:24:32
Postat av: Anna

Hej mamsen... Det går väldigt långt mellan uppdateringarna av min blogg med... för att inte tala om Saras :O men nu verkar vi alla kommit ikapp :) Kram!

2012-03-15 @ 15:40:12
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0