Glad Påsk.....

Nu var ett tag sedan jag skrev något här,men det har varit lugnt,dagarna bara går.
Har varit till "bibblan",har läst ut böckerna,så nu har Gun-Britt varit dit och lånat
dom,få se om hon tycker om dom,jag tyckte dom var bra.
 



 Så här i påsk passar väl spikmattan bra.......eller????


Vi hade middagsgäster på långfredagen,syster med man och broder med fru.
Lite trångt vid bordet,men mycket trevligt.



 Leif, Gun-Britt & Karl-Erik.



 Berith & Lennart, har redan ätit färdigt och alla blev mätta.


Gun-Britt & Leif gick hem,men vi har lyckats övertala Karl-Erik & Berith att sova över.



 De hade sovit bra sa dom.

Vi åt frukost,kl 10.45 åkte dom opp till Spånsan.
Påskafton tar det lugnt idag,men det lugnt i går oxså.


Kommentarer
Postat av: Gun-Britt Svensson

Tack för en utsökt middag! det var jättetrevligt att vara tillsammans. Att ta en rask promenad hem vara bara skönt. Idag är vi bjudna till Catarina och Clara på påsklunch till kl. 13.00. Kram från Gun-Britt & Leif.

2010-04-03 @ 12:36:36
Postat av: Anna ☼

Vad trevligt ni verkar ha det :) Vi har det väldigt lugnt och inte så städat så man kan bjuda hem folk direkt. Det är barnen och vi hemma. De stora barnen har kommit in i en festperiod båda två tror jag. De är sällan hemma.

Glad Påsk!

2010-04-03 @ 12:56:28
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Spikmattan funkar, jag fick en i julas ☺



Fortsatt Glad Påsk!

2010-04-04 @ 10:16:59
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Rigmor

Hej!! Mysiga, fina bilder du visar. Jag får Dalalängtan!!!! Har snöat idag. Otroligt.... Fortsatt trevlig helg. Kram Rigmor

2010-04-05 @ 15:04:12
Postat av: Lena K

Berätta hur spikmattan fungerar. Kanske skulle prova på med min skitrygg.

2010-04-05 @ 16:45:20
Postat av: Sara

Lena K

Spikmattan ökar blodcirkulationen i musklerna (oavsett om man har några eller ej):) vilket blir en värmeökning och smärtlindring. Jag har alltid en t-shirt på mig för jag är visst lite känslig i skinnet... :D Man kan även ha den och sitta på, ligga på mage, vila huvudet mot det blir som att gå till frissan och få "skallmassage" ☺

2010-04-06 @ 15:52:42
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0