På bättringsvägen.....

Känner mej en aning bättre,hostan är väl mest besvärlig,kittlar så fort man ska öppna mun o prata.
Idag är det 1 mån.sen vi åkte från Kenya,va´det har gått fort,tiden bara rinner iväg och ingenting
blir gjort.......de´är skönt.
För 51 år sedan blev jag mamma för första gången idag d.13 april,kl 16.00.Har ringt och
gratulerat Monica,som bor långt från mej,allt var bara bra,det är ju skönt att höra.
Försökte få kontakt med Läkarhuset,skulle ta min tredje Twinrix-vaccination,men dom
ringer inte tillbaka som dom säger,har väntat i 2 tim,så gör man inte på Jacobsgård vc
där ringer man på utlovad tid.
Har fått lite mera plats i garderoben,sen jag lämnat in pälsen hos Qwarnströms,nu måste
väl ändå vintern vara över för i år????
Solen skiner,måste gå ut en vända,ta´reda på dom fina timmarna mitt på dagen.
Tack för Era komentarer.

GRATTIS  MONICA...........HURRA,HURRA,HURRA,HURRAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till min storasyster! :D Hurraaaaa!!!

2010-04-13 @ 15:27:29
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Rigmor

Tänk va åren går......Kommer ihåg när Ingegerd och jag cyklade upp till Domnarvets BB och hälsade på.Stolta mostrar var vi. Ha en bra o skön kväll. Hälsa Lennart. KRAMIS

2010-04-13 @ 21:27:14
Postat av: Anonym

Grattis mamma inger.

2010-04-14 @ 20:56:54
Postat av: Sara

Jisses...nu SKÄMS jag....Har ingen ursäkt annat än att jag helt enkelt glömt bort min stora storasyster.



Jättegrattis i efterskott!!



2010-04-14 @ 21:36:58
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0