Lite nytt på kroppen.....

Fick en inbjudan på "mingelparty" hos Qwarnströms,som idag.Mellan kl.14.00 - 20.00 skulle dom bjuda på en liten tallrik
med Siljanslax,med något gott att dricka till.Lennart fick ta ett glas vin,jag körde så det fick bli cider,gott var det .
Butiken var full av kunder,så handeln gick nog bra,tjejerna hade fullt upp,men det var dom nog bara glada för.
Lennart köpte en snygg skinnjacka,idag var det 10% i rabatt,det fick även jag på mitt plagg,en ljus kapprock,i poplin fr.
Hettemarks.Vi är nöjda bägge två.
Före dess var vi ner till Stora Tuna kyrka,men alldeles för mycket snö för att kunna göra något,tänkte ta bort kransen men den får vara så länge.




     Den ser väl bra  ut,ljus är den också,jättebra.




   Den får jag nog mycket användning av,nöjd med köpet.



Idag hade jag lite krångel med datorn,den hade hängt sej,men killarna på Elgiganten hjälpte mej igång,trevliga pojkar.

Allt för idag.........HEEEEEEEEEEEJJJJ  DDDDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

Kommentarer
Postat av: Susan

Vilka tjusiga jackor ni hittade på! gott med laxtallrik =)



Kram på er från Boström´s

2010-03-24 @ 19:05:14
URL: http://mammasusan.blogspot.com/
Postat av: Rigmor

Ja nu är ni vårfina. Jättesnygga båda två. Bra köp. Kram Rigmor

2010-03-24 @ 19:30:07
Postat av: Anna ☼

haha... jag läste "lite nytt på knoppen" så det tog ett tag innan jag förstod rubriken med innehållet :) :D

Nu är Ni vårfina båda två... Mina slantar får gå till nya vårtäcken till pållarna istället :) OM det blir några.

Pöss-i-pöss!

2010-03-24 @ 21:18:01
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka fina modeller!!

Gillar era nya outfit oxå ♥♥



Kram Från Sara!!

2010-03-25 @ 11:30:41
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Gun-Britt Svensson

Jättesnygga jackor alla tiders!! Nu är veckan till ända det känns skönt imorgon kl. 11.00 Tandl.

Kram Hummelgatan

2010-03-25 @ 19:14:29
Postat av: Lena K

Snyggt, den skulle jag vilja ha. Min stil.

2010-03-26 @ 05:57:42
Postat av: Anna

Ja du mamma :)... Vad jag ska göra istället har jag inte helt bestämt. Har lite kontakter på akuten på DS så timmar där kan jag mycket väl tänka mig att göra. Men jag tror nog att det mestadels blir att arbeta som ekonomikonsult. Vi har ju faktiskt 2 aktiva firmor som bedriver dessa tjänster, sedan har vi A1 som kommer att bli toppen om ett par år :) Känner ingen större oro över att gå sysslolös direkt.

Glad påsk

Kram

/A

2010-04-01 @ 08:35:55
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0