Underbara dofter........nybakat.

Idag har jag bakat,det var längesen,som jag sa´min terapi bl.a,ganska lik min mamma,hon tyckte också om att baka.
Resultatet brukar bli bra,det blev det idag med.



  Använder dessa saker,får ett gott matbröd.




    Här är resultatet,doften kan ni bara ana.



Det finns mera att berätta,Lennart har fått hörapparat,i bägge öronen,så nu får man prata med små bokstäver.
Han trodde nog inte att hörseln var så nedsatt,det var nog bara jag som tyckte det enl. han själv.
Få se hur det blir när han ska spela,han har gått över och provar,för ikväll ska det spelas,så han vet hur det känns.



  Syns knappast att det finns en hörapparat i örat.



Allt för idag,ute skiner solen,takdropp,det kanske blir vår i år också.

HA`DE`BRA......


Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Det är klart att det blir bra när du bakar, så har det ju alltid varit :)



Väldigt diskret liten snäcka han fått pappi... Vi hade takdropp i lördags, men igår kom det sånt där vitt otrevligt från himlen igen som dessutom bildade iskakor på vägarna :( Längar efter våren

2010-03-22 @ 21:32:39
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Rigmor

Va duktig du är, kan nästan känna doften hit. Själv har jag kokat en stor gryta med kålsoppa(bantarsoppa). Nu är det dags igen att tänka på figuren..... Annars är det bra,hoppas även ni mår bra. Kram Rigmor

2010-03-22 @ 22:42:36
Postat av: Sara

Jag tar gärna lite hembakt jag ☺



Nu får du passa dig för vad du säger när han ska höra knappnålarna falla.... S



2010-03-23 @ 08:15:48
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0