SURSTRÖMMING

I fredags åt vi surströmming,med bror & svägerska.Detta har vi pratat om,men det har aldrig blivit av,
men nu är det gjort och upplysningsvis kan jag tala om att det smakade riktigt bra,mätta blev vi i alla
fall.Efteråt blev det kaffe & kladdkaka,med rostade kokosflingor,nu var vi så mätta att vi knappt kunde
röra oss.Det var fotboll på tv (Sverige - Ungern) (2-0) karlarna tittade på de´,Berith o jag rensade
svamp,som dom hade plockat i Spånsan,jättefina kantareller,stekte & frös in dom.
Berith & jag tittade i Vings resekatalog och bestämde att vi skulle gå till Ticket på Kupolen på
lördag fm.
Dom åkte hem 23.30.
Vi har nu beställt resa till Mallorca(jag har inte varit där) åker den 28 sep,blir borta 1 veck,lite, men
enda tiden som passade alla.Vi har aldrig rest tillsammans ska bli kul,tror att vi har valt ett bra
boende,mycket trevlig tjej på Ticket, som hjälpte oss med resvalet.



En bland de sista bilderna på Klara,en trogen vän som inte längre är med,11,5 år blev hon.
Vinka kunde hon.

Kommentarer
Postat av: Lena K

Mallorca är bra, sägs det.

2010-09-06 @ 14:23:40
Postat av: Sara

Om jag vecklar ihop mig till en tidnings storlek....Får jag följa med då?? ;)



Kram från Sara

2010-09-06 @ 15:58:16
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

det ska väl bli härligt med lite sol o värme igen? :)



Idag är det en vecka sedan vi tog bort Klara och det är så tomt efter henne.

2010-09-08 @ 22:52:44
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0