6 Augusti

Har varit ut och fiskat med Lennart & Bernt,när det
bestämdes trodde jag inte att det skulle bli så pass
bra väder som det blev,känner nu att solen gjort
verkan.Ja ,det har varit en skön dag,fisk blev det
inte så mycket av,men vaddå,frisk luft är inte illa.
Lennart fick en öring på några hekto.

Hur blev det nu då??????Har varit vid denna lilla tjärn,lugnt & skönt.
Väl hemma gjorde jag fiskfärs på (torsk,kallrökt lax & lilla öringen)
det blev mycket "smarrigt".
Jag hade ett par napp men bara små abborrar,så dom får simma
vidare.
Om jag kunde tangentbordet bättre skulle inte det se ut så här,sorry.
Hejdåååååå.

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Äsch... det blir som det blir med tangengterna :)



Var till Gävle o grattade Roland i förskott igår. Men vi orkade inte åka vidare mot Borlänge. Hemskt ledsen :(

Många kramisar!

2011-08-07 @ 12:41:54
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Gun-Britt & Leif

Vilken vacker bild!! Ja det det är mycket fisk på menyn nu för tiden. Kram på er!!!

2011-08-09 @ 19:17:18
Postat av: Sara

Tur jag inte blir avundsjuk på fiskmenyn :D



Men en fin bild har du fått till iaf



Kram

2011-08-10 @ 10:19:54
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0