23 februari.

Snart är det slut på denna månad,va´fort det går.
Tänk att det är ett år sedan man var i Kenya,och
där var det betydligt varmare än här.



Så här kallt var det i morse,när vi skulle på datakurs,brrrrrr.
Tycker att det räcker med vinter nu,men skidtävlingar är
kul att titta på och det börjar på torsdag från Holmenkollen.
Får nog lov att hålla några tummar för våra flickor & pojkar,
som får det besvärligt mot Norge.
Annars är det lite mer "raffel" med skidskytte.
Solen skiner från en molnfri himmel,men det blir nog inget
mer ut idag.
En förklaring..termometern sitter precis vid ytterdörren,därför
visar den så lågt,har det varmare längre in i våningen,vi fryser
inte.
Allt väl med oss,hoppas detsamma med Er som läser detta.

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt & Leif

Hejsan på er!! Då ska jag berätta hur kallt det va i morse när jag gick upp. 17,4 gr kallt i Borlänge Säter 22 gr och när vi klev av bussen i Hedemora gissa om det bet!! 27 grader kallt. Kallaste rapporten jag fick var 29 Tvi vale!!! Fårpälsen satt inte i vägen. Kram Gun-Britt

2011-02-23 @ 18:21:28
Postat av: Rigmor

Hej Inger!!! Några rader på din blogg,jag tittar ju lite då och då. Ja kylan tycks hålla i sig än ett tag.Idag har jag städat o tvättat lite, i morgon ska jag till Magnus, ska sova över där till lördag.Ullis o Kattis åker tjejvasan på lördag (3mil),hoppas det ej blir för kallt. Ha det så bra och hälsa Lennart STOR KRAM / Rigmor

2011-02-24 @ 21:39:34
Postat av: Gun-Britt & Leif

Vilken tur att Figge klara sig ikväll våååra favoriter!! Gun-Britt & Leffe

2011-02-25 @ 23:34:13
Postat av: Lena K

Idag 27:e det är -4 i GBG, skulle inte kylan avta???

Trött på detta, men hur kallt kan det vara i Värmland? Elmätaren snurrar, det förstår jag.

Angående Lets Dance så håller jag på Tina och i viss mån på Jessica (ömmar för henne, läs boken)

fin tjej, trots alla motgångar.

2011-02-27 @ 07:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0