13 juni

Har varit i Flen på student,i år är det Joakims tur.
Har haft en mysig helg hos Manne & Sara.
Har skrivit mycket i väntan på laddning av
kameran,när jag ska ta upp det igen är det borta,
vad ARG jag blir....
Nu får det bli bilder istället,men dom bästa på
Joakim finns i telefon och den har jag ALDRIG
tömt,det måste jag lära mej....


Joakim lite i högra hörnet,farmor i bakgrund.


Josefine i väntan på utspringet.

Bilkortege genom Nyköping,rena karnevalstämmningen,mycket hög volym.

Vi såg aldrig Joakim på något flak,vi var på fel sida.
Sedan åkte vi till Malmköping,hem till Håkan & Karin.
Smörgåstårta,vin,öl & cider,gott, sedan kaffe och
jordgubbstårta.
Joakim fick fina presentar,han har dessutom fått ett stipendium från skolan
så han var inte "lite mallig".


Allt för denna gång,nu blev det MYCKET kortare än det var tänkt från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0