20 juni

Snart är det midsommar,jag hinner inte riktigt med i tiden,
inte för att det ska göras något särskilt,men ändå.Vi blev
bjudna till Spånsan,på  m-afton,där var vi i fjol också,
mycket trevligt,får väl hålla tummarna för att det ska
vara skapligt väder.Idag är det så där....
 

Handlade blommor när vi var ner till Flen,det skulle ju vara med på förra
bloggen,men,men...

Dom här två finns på kökssidan,behöver vattnas ofta.

Pelargon korgen på baksidan...

plus den här.Nu får jag bara önska att man har samma  tur som i fjol.

Måste visa ett par bilder på Saras hund,som ÄLSKAR att krypa ner i diken.


För att sedan bli spolad med slangen.

Ja,så går det till i Flen,när man är olydig,spolad med kallt vatten.

Allt för idag,nu skiner solen...Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, var i hela friden tar tiden vägen. Jag tycker mig inte med någonting. Ändå jobbar jag ju numer bara 75%... Tydligen alleles för mycket vad det verkar... Om man bortser från plånboken då förståss ... Midsommar och vi blir hemma. Jag har kvällsfodringen i stallet på fredag så vi kommer ingenstans. Det blir en hemmakväll med grabbarna. Elin åker med en kompis och firar med hennes föräldrar.

Puss!

2011-06-21 @ 15:15:47
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: lena kruse

2011-06-23 @ 23:16:21
Postat av: lena kruse

Hoppas Ni har haft en myggfri Midsommarkväll, har just avslutat disken, Ni vet hur det blir, vi var bara 3 pers, men disk blir det. Det börjar dagas i Villastan, ska sova några timmar nu och tror att vädret är bättre när jag vaknar......



Kramar från oss



2011-06-25 @ 01:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0