10 november

Nu är iallafall hösten i antågande.Idag har jag klippt ner
luktärterna,men dom var fortfarande GRÖNA i bladen,har
brett ut granris i rabatten,ska "skugga" klängrosen,men
det får bli till veckan.
Igår var K-E & Berith här,så vi kunde få äta surströmming,
åh,så jag har längtat.



Visst doftar det en aning,men efter en liten stund känns
det inte,men det är SÅ GOTT.

Lennart har varit till optikern & beställt nya glasögon,han
var på återbesök  på ögonklin,som tyckte att allt såg bra
ut,så det var dags för nya "tittor".

I morgon hoppas jag att Robin & Moa klarar sej i Idol,kan
inte rösta på dom,har annat för mej....vaddå...återkommer
med det.
Ha det så gött.

Kommentarer
Postat av: ninni

Jag har en burk surströmming i kylskåpet, som stått där något år. Jag undrar om jag vågar öppna den? Utomhus och med skyddskläder kanske, vi får se hur det blir med det.

2011-11-15 @ 10:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0