15 november

Har hållit på en BRA stund med TV-inställningar.VARFÖR,ska dom
göra på detta viset,det tog en himla tid,men det är tur att min
gubbe har mera tålamod än jag.....
Talat med Berith i telefon i morse,dom åkte ner till Skogås i går.
Vi skulle beställa tid för bilen skulle in på service,men kom inte
fram,Lennart fick åka ner & få en tid.....en kabel var avgrävd.
Ja hela Borlänge ser ut som ett krondike,men det blir nog bra
när det är klart.



Har varit ner till VC och tagit influensa-spruta,det var
inte någon kö,bara att gå in.
Vädret är strålande idag.
Imorgon tror jag det är sista gången på data-kursen,
behöver MERA tid,just nu strular det med MINA BILDER.
Har haft dom i mappar,nu är det bara datum,ja,det
ska Per få hjälpa mej med i morgon.

Den här skulle vara först.....

Hejdå.....Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch... bara stök o strul med det tekniska...



Finns det inte andra datorkurser att gå... jag menar som påbyggnad?



Tänkte komma upp o hälsa på i nästa helg... men det får bli fredag em/kväll -lördag... Ringer lite senare.

Puss o kram!

2011-11-16 @ 07:20:26
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Gun-Britt & Leif

Idag var det kallt ute och halt på vissa ställen där man gick så nu kommer nog det snön snart tror jag. Kramis.

2011-11-17 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0