27 november

Har haft besök i helgen,Anna & Raoul kom opp i fredags.Det var ett tag
sedan de var här.Inga barn var med,men Asta förstås,Elin skulle klara av
hästarna,med lite hjälp utav Malin & Henke.
Fick en fin jumper,vin,glögg,torkade "trattisar"(självplockade)& godis.
Vi satt och surrade ganska länge,det finns mycket att ventilera,när man
inte ses så ofta och det ska ju ätas & drickas.
På lördagen "slaktade"vi fasta datorn(hårddisken alltså) och bar ut den
i soprummet.Anna hjälpte mej med ett par ändringar,på datorn så för tillfället är
allt ok.På lördag em åkte dom tillbaka till Täby.Anna skulle på Globen
på söndag,häst-tävlingar och Raoul skulle ut & jaga.
I dag söndag har Karl-Erik varit hit,har jagat den här helgen,men ingen
jaktlycka,så när det regnade idag ville han inte gå ut i skogen.
Lite senare kom Gun-Britt & Leif,blommor,"tantboken",strumpor,dofttvål,
skraplott(ingen vinst)Fikade och hade frågesport,ett spel som G-B hade med
sej för att visa,det var kul (köper ett i morgon)
Fått ett rånjärn av Lennart,ska försöka göra "gorån",men då måste jag nog
ha tålamod,för det verkar inte vara som jag trodde.

"Så mycket bättre" vad det var bra i lördags,E-type är för mej pyroteknik,
bensparkar,långt hår,snygga dansare,men Laleh gjorde så jag fällde en tår,
mycket gripande,ska lyssna igenom programmet igen på Spotify.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till min mamma idag 28/11!!!



Vill oxå ha lite vitt på backen...



Kram

2011-11-28 @ 08:33:56
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Gun-Britt & Leif

Grattis på din dag idag!! Tack för igår. Från Gun-Britt & Leif

2011-11-28 @ 09:39:23
Postat av: Sara

sv. Jag tycker att det är en fin bild jag



Kramen

2011-12-01 @ 12:13:34
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Berith o Karl-Erik

Är inne och läser detta en hel vecka senare så nu är det dags för " så mycket bättre" igen. Jag fick en helt annan bild av e-type,gillar faktiskt honom och mycket fin musik har han gjort.Vi hörs.

2011-12-03 @ 14:08:42
Postat av: Anna

Hej däruppe i Dalom... Hoppas att ni har det bra denna 3:e advent. Såg så mycket bättre igår igen.. och det är verkligen helt otroligt vad de kan göra med varandras låtar. Måste säga att jag blivit lite förälskad i Jason. Laleh sedan... denna lilla "varelse" som växer allt mer inför varje gång man hör henne och de tolkningar hon gör. E-type saknar ju sångröst, men ändå upplever jag honom som mycket musikalisk :)

2011-12-11 @ 11:04:41
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0