23 oktober

Solen skiner från en klarblå himmel,skulle kanske gå ut och
få lite frisk luft & lite D-vitamin.
Sista veckan som det är SOMMARTID,det känns väl bra,inte
lika mörkt på morgonen när man ska ur "bingen".När man är
pensionär,får man ligga så länge man vill (ca:9.00)
Vinterdäcken är på bilen se´n i fredags,har en bussig granne
som hjälper till med det.Hör på radion att det är lite "lurigt"
på småvägarna med hala vägbanor, snart är det på alla vägar
här omkring.Undrar just hur den här vintern blir?
Hämtade ut mina nya glasögon igår,nu finns det 2 par att
använda, kul att skifta.Men en djungel när det ska välja båge.


Den här gången blev det röda bågar....
Allt för denna gång.
I fredags tittade jag naturligtvis på Idol,ringde även
denna gång ROBIN var jättebra,men MOA är INTE långt
efter.
DANIEL & MIKAEL BOSTRÖM fyllde 35 år igår.

STORT GRATTIS TILL ER BÅDA.(gjorde det på FB)

So long.


d

Kommentarer
Postat av: Sara

Så där ja...nu har jag läst ikapp lite...

Grattis i efterskott till kussarna :)



Sv. Josefine är lite öm i vänster överarm idag. Annars ok... men hon red inte idag. Mitt revben känns men inte så jag känner mig handikappad



Kram

2011-10-23 @ 17:53:45
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Karl-Erik o Berith

Ja idag har det varit underbart väder.+ 10 grader.Var ute o matade fåglarna ( korvbröd som vi hade ställt ut på balkongen som skatorna hade haft kalas på i natt.)tog med Adrian ut så Daniel o Anna fick städa i fred.Mikael har nyligen varit här,de var här allihop igår+Mikael hade med sin en tjej.Vi syns o hörs. Kram

2011-10-23 @ 22:34:47
Postat av: Anonym

Ja idag har det varit underbart väder.+ 10 grader.Var ute o matade fåglarna ( korvbröd som vi hade ställt ut på balkongen som skatorna hade haft kalas på i natt.)tog med Adrian ut så Daniel o Anna fick städa i fred.Mikael har nyligen varit här,de var här allihop igår+Mikael hade med sin en tjej.Vi syns o hörs. Kram

2011-10-23 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0