Skärtorsdag 5 april

Ja,då var det dags att dra till Blåkulla.

         
som Ni ser är jag inte ensam.
I veckan som varit har jag varit på Utsikten,
hälsade på & grattade Bertil som är där för
att rehabiliteras efter ett fall,vi spelade Bingo
tillsammans med andra patienter & personal,
trevligt hade vi.Efteråt var det kaffe,men jag
avstod för jag skulle hem och äta.
Har lämnat in pälsen på förvaring,den har
denna vinter BARA hängt på galge,det har
inte varit väder för den.
Det har varit kallt i veckan & lite snö kom
det också,dess bättre är den ju inte kvar.
Helgen blir lugn,kanske får vi lite besök.
GLAD PÅSK till alla som läser.

Kommentarer
Postat av: Rigmor

Hej!! Glad Påsk önskar jag er båda. Just nu snöar det lite, jag ska till Marita idag, i morgon blir det Skansen med Birgitta, hoppas på bättre väder då. Kramis från Rigmor

2012-04-06 @ 12:01:27
Postat av: Rigmor

Hej!! Glad Påsk önskar jag er båda. Just nu snöar det lite, jag ska till Marita idag, i morgon blir det Skansen med Birgitta, hoppas på bättre väder då. Kramis från Rigmor

2012-04-06 @ 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0