20 januari

Va´jag har krånglat för att förnya säkerheten på denna maskin...
mycket svära har gått åt,fel blev det också,men det är väl bara
att betala,å se glad ut "drabbar ingen fattig,nej en UTFATTIG"

               

Nu hoppas jag det ska fungera....har inte så mycket,men mina bilder
vill jag INTE tappa bort.
Från det ena till det andra....fredag = STÄDA,nej idag vill jag göra nåt
annat t.ex grädda rullrån,för dom är slut.
Byta lite gardiner,köpte nya igår till TV-rummet,men dom ska fållas &
strykas först,ja nåt att syssla med finns ju alltid.
Vi har solsken idag,-5,så en "prommis" vore inte fel,få se om andan
faller på.Kan ju skjuta det till morgondagen.....det brukar bli så.
Allt för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vinter vi har fått i helgen.Halt under så man får passa sig.Just hemkommen från akuten, skjutsade Daniel dit.Fick sitta i 3,5 tim.Han tappade känseln i armar o ben.Svimmfärdig.Läkaren gjorde tester o trodde det var ett blodtrycksfall.Ha det bra.Vi hörs.

2012-01-23 @ 00:16:04
Postat av: Sara

Löste det sig till slut eller??



Vi har fått lite mer snö, men bara lite

Annars mår vi fin



Kram från "minsta" :)

2012-01-28 @ 11:16:28
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0