29 januari

Åkte ner till syrran & fikade,köpte med några wienerbröd.
Mötte Leif på parkeringen skulle byta en vara som blivit
fel.När han kom tillbaka hade han även inhandlat en
semeltårta,gott,lägger sej som bomull på höften....
& där behövs det breddas?????
G-B & jag bestämmer att vi ska gå på bio,vill gärna
se "Simon och ekarna"har boken,(fr bokklubb feb.-87)
nu måste jag läsa om den känner jag.Men håller på
med ett par böcker som jag lånat av Anna,ska ta´dom
först & dom är himla spännande.
Men för att återgå till filmen,den var BRA,se den.
Helen Sjöholm har en stark roll & gör den mycket bra.
Bra väder idag,på TV åker dom skidor som bara den,
här sitter jag har en skinkstek i ugnen,som är penslad
med kanel,ingefära,honung & olja,det doftar gott hit
opp där jag sitter.
Nej Sara, det är nog bara att betala....läropengar,när
man inte kan är det SÅ.
Allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt & Leif

Vilken trevlig dag!!!! Avslutade med biokväll som va en bra film!!!

2012-02-01 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0