6 januari

I går var vi bjudna till Spånsan.Blev hämtade av G-B & Leif,
vi skulle vara där vid 13 tiden & klockan var precis det när
vi kom fram.Där uppe var det "juligt"vitt så långt man kunde
se,solen som gick ner bortom bergen,ja,som ett vykort.
Det var -10 på morgonen sa K-E,bildörrarna hade fryst fast,
kunde avhjälpas med varmt vatten.
Vi blev bjudna på smörgåstårta,till det drack vi champagne,
inte Leif för han var chaufför.Mycket prat & skratt.
Kaffe, glass & varm hj.sylt,sockerkaka nam,nam....

Här kommer Berith med kaffepannan,påtår någon???

Karl-Erik gjorde en skön brasa i öppna spisen.

Det ser ut att smaka bra & det kan jag intyga.

Här har vi Lennart,han ser bestämd ut va´sitter han & "grunnar" på???
Vi passade på att gratulera Berith,som fyller 10 jan.Hur många....gissa.
Var hemma vid 19 tiden,skjutsade nästan till dörren av Leif.
Han skulle väl vara uppe & se matchen i natt,det var han nog inte ensam
om,Lennart skulle oxså se, om han kunde hålla sej vaken,nu vet jag,han
kunde det.Jag la´mej med en bok istället.
Men Sverige unga hockey-killar fixade GULDET,slog ryssarna,BRAVO.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nattugglor... :)



Själv är jag som en urvriden trasa vid 22-tiden



Såg megagott ut det ni fick hos K-E och Berith



Kram

2012-01-07 @ 09:00:46
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Gun-Brittt & Leif

Det va en jättetrevlig e.m. och det va så vackert uppe där som ett julkort!! Kram

2012-01-08 @ 12:27:11
Postat av: Anna

Gissar inte... jag tror att jag vet ;)



Mysigt... Vad K-E "börjar" bli lik morfar :)

Kram, kram <3

2012-01-11 @ 07:19:36
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0