29 juni

Ja så har bloggen gjorts om,här skulle jag skriva i lördags,men kom inte in.
Tog några kort när vi var i Spånsan. Nu ska vi se om det fungerar.Här sitter
Karl-Erik & visar Lennart en skruvdragare,som kommer till användning när
det ska byggas.
 
   
Här kommer bilderna som dom vill,den sista den hade jag tryckt först,
då sa den ifrån,att bilden inte kunde laddas,så måste jag göra dom så små.
Nej jag ska nog byta blogg,G-B & Sara m.fl har en som är bättre.
Ska till Susanne i morgon,tar med mej dator,kamera,få se om hon kan
hjälpa mej,för det här är INTE kul.
Återkommer med ev. ny adress.
Hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vad trist att grejorna inte funkar som de ska
Men som jag sagt tidigare... jag tänkte börja med att blogga på denna bloggplats men ansåg det vara för krångligt, det är det säkert inte om man vet hur det funkar

Jag skulle rekomendera picasa, ett bildvisningsprogam, där redigerar jag alla mina bilder och exporterar till mindre bilder som jag använder i bloggen och behåller samtidigt orignalen.
Kram

2012-06-30 @ 09:40:13
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0